Hodinky pro vás zdarma Nové kabelky skladem

Doprava

Doprava parfémů a vůní je zpoplatněna a to vždy dle zvoleného způsobu dopravy a platby.

Ceny způsobu dopravy

  • Osobní odběr:    Zdarma
  • PPL:  70 Kč 
  • Česká pošta - Balík do ruky:  70 Kč
  • Česká pošta - Balík na poštu:    70 Kč
  • Zasilkovna.cz: 35 Kč

 

Ceny způsobu platby

  • Hotově / Kartou:    Zdarma
  • Bankovní převod:  Zdarma
  • Dobírka / Česká pošta: 19 Kč
  • Dobírka / PPL: 19 Kč
  • Dobírka / Zásilkovna: 19 Kč
  • Bankovní převod / zásilkovna.cz: Zdarma
  • Eplatba ComGate: Zdarma

OSOBNÍ ODBĚR – Olomouc

  • Jedná se pouze o výdejní místo zboží objednané online, nikoli o kamennou prodejnu
  • Osobní odběr je ZDARMA
  • O průběhu zpracování objednávky budete informování SMS zprávami (1. SMS - potvrzení o přijetí, 2. SMS – zboží je již připravené k odběru)
  • Pro rychlejší odbavení s sebou mějte číslo objednávky, které obdržíte v SMS zprávě
  • Objednávky se odbavují přes platební terminál na výdejně (hotově/kartou)
  • Platba převodem:
  • 1. SMS – potvrzení objednávky;
  • 2. SMS – potvrzení přijetí platby;
  • 3. SMS – zboží je již připravené k odběru + PIN kód)
  • Váš balíček zde bude uložen po dobu 7 dní (po telefonické nebo emailové domluvě Vám objednávku rádi prodloužíme)
  • Své zboží si můžete vyzvednout po-pá 8:30 – 17:00 hodin
  • S reklamací a odstoupením od smlouvy Vám pomůže asistent výdejního místa

Česká pošta - Balík do ruky

  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík
  • Zboží bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám smskou doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • Kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému české pošty
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky
  • Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem
  • Nepřehlédněte - zásilku doručovanou poštou si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít. v případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, pošta reklamaci neuzná. Za poškození vlivem přepravy neručíme.

Česká pošta - Balík na poštu

  • Zásilka Vám nebude doručena domů, ale na Vámi zvolenou pobočku České pošty (můžete si vybrat až z 2700 pošt)
  • O možnosti vyzvednout si zásilku budete informování SMS či emailem
  • Vždy vyčkejte na upozornění SMS zprávou nebo emailem s výzvou, že si můžete zásilku vyzvednout
  • Před tímto upozorněním na poštu nechoďte, může se stát, že zásilka nebude ještě přichystána
  • Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat svůj doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo emailovou adresu, případně tel. číslo
  • Ve chvíli, kdy je zásilka expedována, tak jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku nebo bankovním převodem ještě před samotným odesláním zásilky
  • Při přebírání zásilky zkontrolujte stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. v případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit max. 3 dny nazpět.

Kurýr PPL

  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
  • tuto dopravu doporučujeme hlavně zákazníkům z větších měst
  • zboží bude doručeno do dvou pracovních dnů od expedování zásilky
  • ráno před doručením by Vás měl kontaktovat kurýr a domluvit si s Vámi přesné místo a čas doručení
  • lze se domluvit i na změně místa a času doručení
  • při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v horním menu je políčko "Sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete OK

Zásilkovna 

  • síť výdejních míst po celé ČR a SR    
  • Objednaný produkt je doručen na Vámi vybranou nejbližší pobočku
  • Zboží bude připraveno k vyzvednutí do 2 dne od expedování zásilky
  • Váš balíček zde bude uložen po dobu 7 dní ode dne doručení       
  • Cestu zásilky můžete sledovat online z pohodlí domova na www.zasilkovna.cz/vyhledavani
  • S reklamací zboží Vám ihned na místě pomůže Reklamační asistent dané pobočky
  • Lhůtu vyzvednutí si můžete zdarma prodloužit až na 21 dní

Platba online převodem - Comgate

Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím  internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments,a.s.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

 

Košík 0 Kč 0

Naposledy
prohlíženo

ZADNE_PROHLIZENE_PRODUKTY

Uživatelská sekce

Přihlásit
nebo registrovat